Kako osigurati odgovarajuće iskustvo učenja i pretočiti ga u praksu

Izazov učenja u okruženju koje je pažnju svelo na nekoliko sekundi: teorije i savjeti za razvoj timova

U digitalnom dobu pažnja je sve rjeđa i vrjednija roba, tim više kada je u pitanju razvoj zaposlenih. Zapravo, znati kako stvoriti učinkovito iskustvo motivacije pri učenju jedan je od najvećih izazova s ​​kojima se suočavaju svi zaposleni koji oblikuju razvojne programe. Raspon pažnje zaposlenika, često zbog njihovog pretrpanog rasporeda i užurbanih dana, ograničen je, a nezanimljivi tečajevi često trpe. Voditelji obuke moraju osmisliti strategije za uspješnu integraciju obuke u tijek rada zaposlenika.

Koji su najznačajaniji elementi za angažiranost pri učenju?

Mnogi elementii mogu utjecati na angažman u učenju i važno ih je sve procijeniti. Oni uključuju: strukturu radionice, metodu rada, vrijednost trenera, dužinu i brzinu rada na radionici, korisničko iskustvo platforme i pristupačnost (na primjer, ako se lekcije mogu pohađati i online). Da biste razumjeli kako najbolje postaviti razvojni program, razumijevanje što utječe interes slušatelja nije dovoljan, jednako je važno razumjeti kako mehanizmi učenja funkcioniraju kod odraslih.

Kako uče odrasli

Kako bi objasnio mehanizme učenja odraslih, Malcolm Knowles je 1980-ih razvio studiju pod nazivom “Kad odrasli uče pedagogiju i andragogiju”1. U svom tekstu Knowles identificira niz temeljnih čimbenika učenja kod odraslih:

Odrasli trebaju znati zašto moraju nešto naučiti (motivacija za učenje) i trebaju imati određenu dozu odgovornosti kada se odluče na učenje (koncept sebe). Moraju učiti kroz iskustvo i rješavanje problema. Moraju steći neposrednu prednost (orijentacija u učenju) i vrijednost onoga što uče (spremnost za učenje).

Jednostavno rečeno, učenje odraslih mora se usmjeritii na procese, zadatke koje treba obaviti, korisnost za posao i neposredne koristi.

  1. Kako osigurati visoku razinu angažiranosti pri učenjuNakon što ste odredili što odrasli učenik treba usvojiti, vrijeme je da osmislite što učiniti da se to i postigne. Pogledajmo neke sadržaje koje bi svaka osoba koja osmišlja razvoj članova tima trebao imati na umu:
  2. Pojasnite ciljeve učenja: kao što je gore spomenuto, ciljevi učenja su ključni. Ljudi moraju znati zašto moraju učiti određeni sadržaj. Stoga je važno objasniti ove razloge od početka i ponavljati ih kako program napreduje.
  3. Izgradite čvrstu i jednostavnu strukturu programa: tijekom programa potrebno je pružiti mnogo prilika za razmišljanje i sudjelovanje kako bi polaznici mogli “ponijeti kući” bitne informacije. Neke korisne tehnike su studije slučaja, kvizovi i pripovijedanje, stvaranje emocija i situacija s kojima se učenici mogu poistovjetiti. Nadalje, program mora biti jednostavan za korištenje, jednostavan za navigaciju i razumijevanje.
  4. Završite s elementima treninga koji će se najviše pamtiti. Važno razumjeti bitne pojmove koje poalznici moraju usvojiti i istaknuti ih u ključnim točkama programa.

Sljedeći koraci

Kako biste započeli učinkovitu strategiju uključivanja u učenje, kontaktirajte nas za naše savjete i iskustva za oblikovanje razvojnih programa! Ne zaboravite nas kontaktirati za sva pitanja ili za više informacija o ovoj temi. Kontakt





Open in Google TranslateFeedback
Google Prevoditelj

Reference

1 Malcolm Knowles (1980s). When the adult learns pedagogy and andragogy.