Excellence in Customer Experience – CX

PONUDITI DO SADA NAJBOLJE KORISNIČKO ISKUSTVO

Ovaj digitalni program poboljšava sposobnost nuđenja jedinstvenog korisničkog iskustva – ključnog elementa za korisničko zadovoljstvo i lojalnost. Učeći uz pomoć CX puta učenja, polaznici otkrivaju sve elemente potrebne za podizanje razine korisničkog iskustva, od učinkovite komunikacije do upravljanja prigovorima. 


PREGLED PROGRAMA PUTA UČENJA

  1. IZVRSNOST KORISNIČKOG ISKUSTVA
    Razumijevanje što znači izvrsnost korisničkog iskustva i koji je značaj za rad s korisnicima/ kupcima. 
  1. RAZUMIJEVANJE KOMUNIKACIJE
    Istraživanje komunikacijskih situacija koje utječu na slanje i razumijevanje sadržaja komunikacije kao  ključa učinkovite komunikacije. 
  1. SNAGA STORYTELLING-a
    Primjena ključnih tehnika koje komunikaciju s korisnicima stvaraju snažnijom uz korištenje „storytelling-a”.
  1. AKTIVNO SLUŠANJE
    Otkrivanje kako korisnicima osigurati potpunu, nepodijeljenu pažnju i razviti sposobnost aktivnog slušanja. 
  1. UČINKOVITO POSTAVLJANJE PITANJA
    Razviti sposobnost postavljanja pitanja, te kako bolje razumjeti korisničke potrebe u cilju izgradnje snažnije povezanosti. 
  1. IZVRSNOST KORISNIČKOG ISKUSTVA U OSOBNOM KONTAKTU, PUTEM TELEFONA ILI PUTEM E-MAIL KOMUNIKACIJE 
    Osnažiti sposobnost osobne komunikacije, telefonske ili pisane komunikacije te graditi korisničko iskustvo izvrsnosti.
  1. UPRAVLJANJE KORISNIČKIM PRIGOVORIMA
    Tehnike za upravljanje korisničkim prigovorima i primjedbama uz pomoć tehnike od 7 koraka. 
  1. UPRAVLJANJE ZAHTJEVNIM SITUACIJAMA
    Upravljanje korisničkim primjedbama i prijenos loših vijesti na odgovarajući način.