19.-20.03.2018.
vrijednost programa – 550.- €
trajanje 2 dana
Pragmatična prilagodba – ključ uspješnije komunikacije
(trajanje radionice – 2 dana)
Uspješan komunikator zna prilagoditi pristup pojedinom sugovorniku i vjeruje da može prodati skoro svakome, ali …uvijek na drugačiji način.
DISC model u prodaji omogućuje spoznaju o različitim sklonostima u ponašanju ljudi pa time i kupaca. Iz toga proizlaze jasni naputci za različite pristupe i strategije kako komunicirati/ prodavati, razvijati odnose, pregovarati … s određenim tipovima ljudi.
DISC model osobnosti na jednostavan i razumljiv način objašnjava kompleksnost ljudskog ponašanja i osobnosti.
![DISC1](https://mercuri.hr/wp-content/uploads/sites/22/2018/12/DISC.jpg)
Svaki od 4 osnovna tipa osobnosti – Dominant(dominantan), Influencing(utjecajan), Steady(siguran, stabilan), Cautious (oprezan) – ima svoje jasne specifičnosti u ponašanju i odlučivanju koje dobar komunikator a pogotovo prodajni menadžer mora znati.
![](https://mercuri.hr/wp-content/uploads/sites/22/2018/12/C1.png)
Kako komunicirati s »crvenim«?
On je dominantan, ima izražen ego, uvijek želi pobijediti i imati zadnju riječ, rijetko prihvaća savjete i teži promjenama…?
![](https://mercuri.hr/wp-content/uploads/sites/22/2018/12/Z1.png)
Kako komunicirati s»žutim«?
On se brzo oduševi ali i ‘ohladi’, važni su mu kontakti s utjecajnim ljudima, stalno priča, uvijek želi nešto novo i drugačije, preoptimističan, zna obećati ali …?
![](https://mercuri.hr/wp-content/uploads/sites/22/2018/12/Z2.png)
Kako komunicirati sa »zelenim«?
Povučena i rezervirana osoba pa ne znaš točno što misli o ponudi, ne želi brze i nagle promjene, treba mu puno vremena da se „otvori“, teško i sporo donosi odluke …?
![](https://mercuri.hr/wp-content/uploads/sites/22/2018/12/P1.png)
Kako komunicirati s »plavim«?
On uvijek traži još više podataka i činjenica, mora mu biti sve jasno prije što odluči za kupnju, postavlja puno pitanja, traži garanciju …?
DISC – pragmatična prilagodba ponašanja je nužna stvar
Ako želimo povećati uspješnost u prodaji onda moramo primjenjivati vještinu pragmatične prilagodbe. To znači sljedeće: upoznati sebe i svoje „boje“ kao komunikatora, upoznati „boje“ svojih sugovornika i razviti novu „paletu“ svojih ponašanja kako bi u komunikaciji i prodaji bio uspješniji.
Primjer iz prakse
![](https://mercuri.hr/wp-content/uploads/sites/22/2018/12/DISC_2.jpg)
Zamislite da Vam na poslovni sastanak dolaze strani poslovni partneri. Kako ćete razgovarati s njima? Ukoliko želimo dogovoriti posao, koristit ćete jezik koji razumiju i jedni i drugi – najvjerojatnije njemački ili engleski. Pragmatično ćete se prilagoditi!
A kako je u prodaji? Jezik u ovom slučaju nije problem – potrebno je napraviti prilagodbu prema osobnosti sugovornika – njegovoj motivaciji, strahovima, željama, načinu na koji želi kupiti…
Upoznajte DISC „paletu boja“ i njihovu snagu u svakodnevnoj komunikaciji i prodaji.
![DISC komunikacijsko-prodajni model](https://mercuri.hr/wp-content/uploads/sites/22/2018/12/DISC-1.jpg)
File
Mercuri International DISC Komunikacijsk Prodajni Model 19-20 03