Prilagođena rješenja
Molim dodatne informacijeSales Excellence Assessment
Sales Excellence AssessmentSales Management Academy
Akademija prodajnog rukovođenja – onlineNaš pristup učenju
Naša rješenja za učenje prilagođena su procesu učenja odraslih osoba.
Osvješćujemo potrebu
Osvješćujemo potrebu
U procesu promjene je od presudnog značaja podići razinu svijesti o trenutnoj situaciji i motivirati zaposlenike na promjenu. To činimo na način da se odgovori na pitanje ZAŠTO? Kako bi potakli motivaciju i želju za učenjem i postizanja višeg stupnja znanja i vještina koristimo inspirativne video snimke, samoprocjene i osvrte na postignuto.
Razvijamo vještine
Razvijamo vještine
Kad zaposleni postanu svjesni potrebe za promjenom moraju znati ŠTO ih očekuje u procesu razvoja i promjena, odnosno koja znanja i vještine trebaju poboljšati.
Korištenje u radu
Korištenje u radu
Nakon što su prenesena znanja i razvijene vještine, zaposlenici su moraju znati KAKO primijeniti i poboljšati vještine u svakodnevnom radu. U ovim situacijama pomažu praktične radionice: što napraviti, kako napraviti - uz pomoć praktičnih vježbi, igranja uloga, različitih scenarija i realnih situacija.
Pomažemo vam uspjeti
Pomažemo vam uspjeti
Promjena je dugoročan proces pa je ključno, u svakodnevnom radu, pratiti svaki korak u implementaciji onoga što je naučeno. Da bi se osiguralo prihvaćanje novog "ponašanja", važno je istaknuti postignuća i proslaviti uspjeh. U ovoj fazi menadžeri imaju ključnu ulogu, podržavajući aktivnosti implementacije, pravilnim vođenjem i praćenjem aktivnosti.
News and insights
7 razloga zašto prodajni profesionalci moraju ovladati umjetnošću zadavanja učinkovitih upita – kako ChatGPT može značajno poboljšati rad u prodaji
Kako iskoristiti ChatGPT za izradu uvjerljive vrijednosne ponude: ultimativni lanac promptova
Demistificiranje umjetne inteligencije (AI)
AI i budućnost putovanja
Umjetna inteligencija (AI) i vođenje (strateških) kupaca
Akademija prodajnog rukovođenja – 43. generacija
Sretni praznici!
Pricing kit – trening za bolju argumentaciju cijene
Zadovoljni klijenti
Electrolux
Fredrik Fjellstedt
Toyota
Dan Buckingham