Mercuri International istraživanja
Na temelju naših istraživanja pomažemo menadžerima i tvrtkama u stvaranju održivog organskog rasta. Pročitajte naša istraživanja i otkrijte kako vam možemo pomoći u rastu.

U focus

AI & Business – Sve što trebate znati
AI postoji već neko vrijeme,
ali otkako je pokrenut ChatGPT
u studenom ’22, napravio je revoluciju u poslovnom svijetu. Izvješće Mercuri Internationala istražuje njegov potencijal i
bavi se etičkim i praktičnim pitanjima.

Povjerenje – Buduće stanje prodaje
Ispitali smo 1000+ rukovoditelja globalnih tvrtki u raznim industrijama i
veličine poduzeća kako bi otkrili
koje su dimenzije povjerenja ključne za buduću konkurentnost.

Budućnost prodajnih vještina 2025.g.
Uvidi i trendovi 591 globalnog prodajnog profesionalca dodatno naglašavaju važnost pripreme i predviđanja dinamičnog okruženja. Upoznajte se s njihovim razmišljanjem uz pomoć najnovijeg izvješća – Budućnost prodajnih prodajnih vještina.
Naše istraživanje

Usmjereno poslovanju
Naše istraživanje nudi praktične uvide i strategije. Analiziramo trendove u industriji, ponašanja kupaca i tržišnu dinamiku kako bismo dali korisne preporuke, pomažući tvrtkama da ostanu konkurentne.

U korak s aktualnostima
Nastojimo uvijek pružiti najnovija istraživanja, u skladu s vremenom i kontekstom.

Uvijek od pomoći
Naše je istraživanje dostupno i lako razumljivo, s nalazima predstavljenim jasnim jezikom i vizualnim pomagalima poput grafikona i infografika.
Više izvještaja

Making the choice between organic & acquired growth
How to make more informed choice of growth mode, as well as advice on design of long-term sustainable growth strategies.

Sales & marketing integration – Reaching the next state…
Integrating sales & marketing – old news? Learn how to manage challenges in B2B sales & marketing integration.

Aware, but not ready… Sales & marketing digitalization study
The ability to embrace the opportunities of – and avoid the risk it presents is a key success factor for all organizations looking to stay relevant.
Više uvida

Account Based Marketing – Technology-based work with key customers
We look at Account Based Marketing – One of the hottest trends in digital marketing in recent years – that may be a solution for many.

Virtual relationships – Digitalization of social codes
Physical meetings have often been necessary for establishing relationships and creating trust between sellers and buyers. But this is changing…

How to manage web meetings in your sales organisation
Web meeting can become a sales directors’ best friend given is vast possibilities…
Prodajna konferencija
Svake godine Mercuri International ugošćuje prodajnu konferenciju koja vodi u budućnost s inspiracijom i uvidima. Prodajna konferencija je godišnji događaj za B2B rukovoditelje koji žele razumjeti i izgraditi prodajnu organizaciju budućnosti.