Value Based Selling – PRODAJA VRIJEDNOSTI

Prodajte vrijednost, a ne cijenu

Kupci danas očekuju više od odličnog proizvoda, očekuju rješenja za svoje poslovne izazove. Da bismo ostali relevantni na današnjem tržištu, moramo biti u stanju pokazati svojim kupcima da razumijemo ove izazove. Naime, kupci više ne žele razgovarati s prodavačima koji im pokušavaju prodati proizvode i usluge, već s onima koji razumiju njihove poslovne ciljeve i mogu im pomoći da ih ostvare. Da bismo to učinili, moramo gledati očima naših kupaca, te u odnosu na druge opcije koje su kupcu dostupne, pokazati poslovnu vrijednost koju nudimo. Ako za to nismo sposobni opravdano se postavlja pitanje koliko ćemo dugo ostati konkurentni.

Value Based Selling je način prodaje koji fokus prodajne komunikacije prenosi s proizvoda na kupca.​

Neka vaši kupci shvate istinsku vrijednost vaše ponude prenošenjem vaše poruke jasno i uvjerljivo – prodajna vrijednost je ključna! U današnjim izazovnim prodajnim situacijama tradicionalni prodajni pristup nije dovoljan. Kupci žele razgovarati prodavačima koji razumiju njihove poslovne ciljeve i koji im mogu pomoći u postizanju tih ciljeva, umjesto da im pokušavaju prodati samo proizvode ili usluge. Stoga vam Mercuri International nudi razvojni program temeljen na vrijednosti, a vaše prodajnom timu pružit će sva potrebna rješenja.

Pregled Value Based Selling modela …


Želite li više informacija?

Bez obzira na izazov, Mercuri International ima put učenja za vas. Bez obzira radi li se o digitalnom putu učenja koji se isporučuje na individualnoj razini ili se radi o prilagođenom rješenju napravljenom za vaše potrebe.

Value Based Selling u stvarnom poslovnom svijetu

ABB je primijenio prodaju temeljenu na vrijednosti kako bi se suočio s izazovima poslovanja u preko 100 zemalja. Da bi razvojni program bio uspješan, mora biti angažiran - mora polaznike nadahnuti praktičnim vještinama koje ih motiviraju da učenja. Pružajući sadržaj koji je točno usklađen sa stvarnim ulogama njihovih kupaca, Mercuri je pomogao ABB-u da stvori istinski osjećaj napretka i postignuća - prodajni timovi mogli su aktivno vidjeti i osjetiti prednosti novih vještina koje su stekli fokusirajući se na vrijednost koji su prenijeli svojim kupcima.

PROČITAJTE VIŠE

VIŠE O VALUE BASED SELLING

Prodajete li vrijednost? Saznajte više o VBS

PROČITAJTE VIŠE