Value based selling (VBS)
Promijenite način na koji prodajete
Kupci sada očekuju više od izvrsnog proizvoda - očekuju rješenja za svoje poslovne izazove. Jenny Rahm iz Mercuri Internationala objašnjava kako Prodaja zasnovana na vrijednosti može pomoći vašim prodajnim timovima da ostanu konkurentni i relevantni na sve zahtjevnijem tržištu - ovo su razlozi zašto vam to sada treba.
Što u stvari prodajete?
Value Based Selling (VBS) - Prodaja na temelju vrijednosti obuhvaća detaljno poznavanje specifičnosti kupčevog poslovanja te utjecaja koji vaši proizvodi i usluge mogu imati na njegovu profitabilnost.
VRIJEDNOST = KORIST ZA KUPCA minus CIJENA PROIZVODA/ USLUGE
Vrijednost je definirana kao razlika između koristi koju od vašeg rješenja ima kupac i cijene koju kupac plaća. Ukoliko ste u mogućnosti kvantificirati koristi od vašeg rješenja u smislu većeg prometa ili troškovnih ušteda, bit će vam lakše zaključiti prodaju.
5-to minutni kviz
Koliko dobro poznajete VBS?
Što je Value Based Selling? VBS omogućuje prodajnim predstavnicima pomak od stručnjaka za proizvode prema stručnjaku za kupce. Provjerite svoje znanje putem 5-to minutnog kviza.
Po čemu se Mercuri VBS trening razlikuje od drugih?
Dostupnost u cijelom svijetu
Mercuri International VBS trening je jedinstven jer je i Mercuri International jedinstven. Surađujući s našim partnerima u više od 50 zemalja, Mercuri kombinira dostupnost u cijelom svijetu s lokalnom stručnošću - to stvara razumijevanje globalnog poslovanja uz fokusirano, regionalno iskustvo.
Trening rješenja
Naša trening rješenja su kreirana prema vašim potrebama uz sve "alate" i sadržaje koji su potrebni za odgovarajuću prilagodbu. Stvarne scenarije i prilagodljive sadržaje koristimo kako bi vašim prodajnim timovima prenijeli potrebna znanja i razvili ih u vještine a na način koji ih opterećuje na najmanji mogući način uz najveću učinkovitost.
![](https://mercuri.net/img-srv/Cp-OtW3cAR97ckuNXyyb1avWTz4e-M8wMUT-WEcouNw/resizing_type:auto/width:974/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzIyLzIwMjAvMDUvZS1ib29rLWNhc2Utc3R1ZHktYWJiLnBuZw.webp)
Studija slučaja
Želite znati kako VBS trening može utjecati na vaše poslovanje? Saznajte kako je kompanija ABB primijenila VBS kako bi se nosila s izazovima poslovanja u preko 100 zemalja i revolucionirala njihovu prodajnu strategiju.
Preuzmite![](https://mercuri.net/img-srv/dCI68SHdjmw2gb1dafWHzHKpDzotGeFCmCH_XU7YSZk/resizing_type:auto/width:974/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzIyLzIwMjAvMDUvZWJvb2staW1hZ2UtOTc0eDY5NC5wbmc.webp)
E-book
Tehnologija mijenja način na koji kupujemo - neviđenim tempom. U našoj e-knjizi sagledavamo što će trebati prodaji kako bi "uhvatila" nove trendove te koji su izazovi i mogućnosti koje stvara ovaj hrabri novi svijet.
Mercuri razlika
Naš VBS razvojni pristup je jedinstven; podržava vas na svakom koraku s prilagođenim resursima, relevantnim scenarijima iz stvarnog svijeta i stalnom procjenom i podrškom.
Razumijemo da su potrebe svakog kupca različite - stoga smo razvili modularan i prilagodljiv program, pomažući timovima u postizanju prodajne izvrsnosti.
![](https://mercuri.net/img-srv/dUml758cMwzKGQzshkIxYwcRpnrlrD3aYpZIVFMn1o0/resizing_type:auto/width:1017/height:1024/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzIyLzIwMjAvMDUvdmJzX3Byb2Nlcy0xMDE3eDEwMjQuanBn.webp)
![](https://mercuri.net/img-srv/FLor6YlcolYGMHJkGc5jw9ggWM5M8i6W6D7DwLik8dM/resizing_type:auto/width:200/height:200/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzIyLzIwMjAvMDUvYWJiX2xvZ29fY3JvcHBlZF8yMDAucG5n.webp)
”Mercuri uvijek donosi zajamčenu vjerodostojnost B2B prodaje i izazov koji ABB zahtijeva od Mercuri Int. da pomogne u podizanju rješenja i vještina prodaje na temelju vrijednosti do svjetske klase, bilo da se radi u Bangaloreu ili Pekingu, Coventryju ili Zagrebu.”