Posao se brzo razvija s napretkom u umjetnoj inteligenciji, automatizaciji i promjenama očekivanja kupaca. Kontinuirano učenje i razvoj vještina bit će ključni za prodajne timove kako bi ostali konkurentni.
S obzirom da se očekuje da će 44% vještina radnika biti poremećeno u sljedećih pet godina, trenutno stanje prodajne razvoja je nedostatno. Profesionalci u prodaji u prosjeku prolaze samo četiri dana razvoja godišnje, a 20% njih navodi da ih uopće ne pohađa. Ovaj jaz predstavlja značajan izazov za timove koji se moraju brzo prilagoditi.
Dok tehnologija preoblikuje prodajno okruženje, tvrtke moraju ulagati u programe koji opremaju prodajne timove novim vještinama. Fokusiranje na AI alate, virtualni angažman i stvaranje vrijednosti temeljeno na kvalitetnim informacijama, pripremit će timove za budućnost.

Preporuke za izgradnju jakog prodajnog tima
- Dajte prioritet ciljanim programima razvoja
Uložite u inicijative za usavršavanje koje su usmjerene na nove kompetencije kao što su prodaja poboljšana umjetnom inteligencijom i virtualni angažman.
- Integrirajte kulturu cjeloživotnog učenja
Usvojite mogućnosti mikro učenja, kao što su tjedne jednosatne sesije, kako biste osigurali dosljedan razvoj bez preopterećenih rasporeda.
- Razvijte vještine specifične za AI
Premostite jaz u povjerenju u usvajanju umjetne inteligencije nudeći praktične radionice o alatima za analitiku potencijalnih klijenata, uvide u klijente i izradu prijedloga.
Zaključak: ostanite ispred ili zaostajete
Kako prodaja na daljinu postaje standard, izgradnja povjerenja i upravljanje prodajnim procesom putem interneta je ključno. Unatoč širokoj upotrebi virtualne prodaje, samo 30% prodajnih stručnjaka osjeća se sigurnim u tim područjima. Ulaganje u razvoj virtualne prodaje osigurat će timovima održati snažne odnose s klijentima u digitalnom svijetu.
Dobijte potpunu sliku
Ponovno osposobljavanje i usavršavanje ključni su za ostanak konkurentan. Ulaganjem u ciljani razvoj i izgradnjom kulture kontinuiranog učenja, prodajni timovi mogu napredovati u sve digitalnijem svijetu.
Preuzmite izvještaj 2025 Future State of Sales Skills kako bi detaljnije istražili temu budućnosti prodaje.r