
Hajde, razveselite se!
Poveznica između treninga i cijenjenih, podržanih i sretnih zaposlenika.
Poveznica između treninga i cijenjenih, podržanih i sretnih zaposlenika.
U ovim vremenima – sa sve većim izazovima od uskih grla opskrbe, poremećaja opskrbnog lanca, pretjeranog povećanja troškova energije, logistike,
Sposobnost prilagodbe promjenama jedna je od ključnih aktivnosti potrebnih za uspjeh. Nakon pandemije Covid-19, prodaja na daljinu sada je “nova normala”.
Epizoda 16 - Bez mjerenja nema poboljšanja
Tvrtke znaju da, kako bi ostale konkurentne, moraju neprestano pronalaziti načine za povećanje učinkovitosti i poboljšanje prodajnih procesa – ali kako?
Privlačenje pažnje i angažiranje timova u sve kaotičnijem okruženju zasigurno je jedan od najvećih izazova s kojima se susreću svi koji oblikuju razvojne programe.
Epizoda 15 - "Izvrsnost u prodaji" - što i zašto?
Uz tvrtke koje traže sofisticiranije načine da ostanu konkurentne na sve izazovnijem tržištu, kako možemo osigurati da naša organizacija radi na najbolji način?
Prije nego što potpuno isključimo “prodajni dio mozga”, razmislimo što imaju zajedničkog naš odmor i svijet prodaje.
Novo ‘Izvješće o hibridnoj prodaji’ Mercuri Internationala detaljno razmatra kako se poslovni krajolik promijenio u posljednjem, burnom razdoblju, intervjuirajući čelnike različitih industrija u vezi s njihovim nedavnim iskustvima. Ispituje prednosti i nedostatke osobnih kontakata u odnosu na online – i pita se “što sada?”
Emisija br. 4. - Značaj prodajnog menadžement
U prvom od 3 razgovora s direktorom marketinga Mercuri Int. Švedska, Markusom Ejenäsom, sagledavamo značaj prodajnog menadžmenta – što je i zbog čega prodajni menadžment od osobitog značaja za održiv, dugoročan razvoj poslovanja.
Emisija 3. Hrabar novi svijet?
Hrabar novi svijet? Emisija br. 3: U posljednjem od tri niza razgovora s prodajnim stručnjakom Robertom Boxom razgovaramo o budućnosti