Hajde, razveselite se!

U prijašnjem blog tekstu istražili smo vezu između sreće na poslu i poslovne produktivnosti, utvrdivši da postoji mjerljiva veza između zadovoljstva zaposlenika i profitabilnosti.

To nas je toliko zaintrigiralo da smo odlučili istraživati dalje, provodeći istraživanje kod niza tvrtki, u svim funkcijama, uključujući razinu C upravljanja, HR, prodaju i prodajnu podršku. Željeli smo otkriti što je učinjeno da se ljudi osjećaju cijenjenima, podržanima, angažiranima i zaista jednostavno ‘sretnima’ na poslu. Cjeloviti rezultati ankete – i zaključci – bit će objavljeni uskoro, ali evo nekoliko glavnih sadržaja koji će vas potaknuti na razmišljanje …

Postavljanje odgovarajućih pitanja

Naše se istraživanje sastojalo od podučja pitanja koja su imala za cilj stvaranje slike o zadovoljstvu zaposlenika tokom 2020.g., a na osnovi naše teme ‘Grow your People’. Iako se nismo željeli samo usmjeriti na temu kao što je “novo normaln”, ipak smo bili svjesni činjenice da se radno okruženje, u samo 12 mjeseci, radikalno promijenilo. Naša su pitanja stoga započela pokušajem da se dobije uvid u to kako ljudi sada rade – koliki postotak radi na punom radnom vremenu? Kako je to utjecalo na način komunikacije u timovima? Kakva jeučestalost te komunikacije? Željeli smo otkriti koliko se zaposleni osjećaju angažirano sa svojim kolegama i menadžerima – što koncept ‘tima’ znači kad je na rad distanci i kako ga je najbolje održavati.


Postotak rada od kuće:

  • Puno vrijeme rad od kuće – 38%
  • ⅔ vremena rad od kuće – 28%
  • ⅓ vremena rad od kuće – 18%
  • Nikad nisu radili od kuće – 16%

Učestalost komunikacije s nadređenim menadžerom:

  • Vrlo rijetko – 12%
  • Na tjednoj bazi – 26%
  • Nekoliko puta tjedno – 35%
  • Barem jednom dnevno – 35%

Učestalost komunikacije s članovima tima:

  • Vrlo rijetko – 3%
  • Na tjednoj bazi – 7%
  • Nekoliko puta tjedno – 29%
  • Barem jednom dnevno – 61%

Cijenjeni, podržani, sretni

No, najintrigantniji dio našeg istraživanja bilo je najteže procijeniti – kako se ljudi stvarno osjećaju. U Mercuriju već dugo vjerujemo da je učinkovita briga o zaposlenicima ​​ključna za dugoročni uspjeh tvrtke. U srcu je naše filozofije “Razvijajte svoje ljude, razvijajte svoj posao“. Nakon što smo već utvrdili da su zadovoljni zaposlenici produktivni zaposlenici, trebalo je postaviti pitanje ‘koji su ključni elementi koji doprinose tom osjećaju zadovoljstva‘? I (bili smo osobno sretni kad smo vidjeli …) jedan odgovor koji je iskočio? Trening.

Zaposlenici koji su imali organiziran trening ocjećali su se 3,5x cijenjenijima i podržanim, te 3x sretnijim od onih zaposlenika koji nisu imali tu mogućnost.

Oduvijek smo znali da bi dobar trening, izveden na inovativan, zanimljiv način, mogao transformirati vještine prodajnog tima – no, sada znamo da to može imati i snažan psihološki utjecaj na način na koji zaposleni pristupaju samom poslu.

Dugoročni rast događa se samo kada su timovi zadovoljni i fluktuacija zaposlenika smanjena. Dobar trening zaposleni je jedan od ključeva uspjeha. Sve u svemu, oni koji su bili osposobljavani imaju preko 3 puta veću vjerojatnost da će ostati u svojoj tvrtki.

Što slijedi?

Uskoro ćemo objaviti cjelovito izvješće koje će razviti teme koje smo gore spomenuli i pružiti detaljne informacije – koje vrste treninga najbolje djeluju? Koje su najbolje digitalne metode kojima se komunicira u sve udaljenijem okruženju? Koja kombinacija elemenata može osigurati dugoročni angažman zaposlenika?

Napomena: Svi % su zaokruženi.

OSJEĆATE SE CIJENJENIM?

Mercuri izvještaj donosi bitne detalje. Ukoliko želite primiti izvještaj molimo upišite Vaše podatke.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.