U prodaji postoji hitna potreba za usvajanjem novih znanja i vještina. Kako ste vi pripremljeni?

Posao se brzo razvija s napretkom u umjetnoj inteligenciji, automatizaciji i promjenama očekivanja kupaca. Kontinuirano učenje i razvoj vještina bit će ključni za prodajne timove kako bi ostali konkurentni.

S obzirom da se očekuje da će 44% vještina radnika biti poremećeno u sljedećih pet godina, trenutno stanje prodajne razvoja je nedostatno. Profesionalci u prodaji u prosjeku prolaze samo četiri dana razvoja godišnje, a 20% njih navodi da ih uopće ne pohađa. Ovaj jaz predstavlja značajan izazov za timove koji se moraju brzo prilagoditi.

Dok tehnologija preoblikuje prodajno okruženje, tvrtke moraju ulagati u programe koji opremaju prodajne timove novim vještinama. Fokusiranje na AI alate, virtualni angažman i stvaranje vrijednosti temeljeno na kvalitetnim informacijama, pripremit će timove za budućnost.

Preporuke za izgradnju jakog prodajnog tima

  1. Dajte prioritet ciljanim programima razvoja

Uložite u inicijative za usavršavanje koje su usmjerene na nove kompetencije kao što su prodaja poboljšana umjetnom inteligencijom i virtualni angažman.

  1. Integrirajte kulturu cjeloživotnog učenja

Usvojite mogućnosti mikro učenja, kao što su tjedne jednosatne sesije, kako biste osigurali dosljedan razvoj bez preopterećenih rasporeda.

  1. Razvijte vještine specifične za AI

Premostite jaz u povjerenju u usvajanju umjetne inteligencije nudeći praktične radionice o alatima za analitiku potencijalnih klijenata, uvide u klijente i izradu prijedloga.

Zaključak: ostanite ispred ili zaostajete

Kako prodaja na daljinu postaje standard, izgradnja povjerenja i upravljanje prodajnim procesom putem interneta je ključno. Unatoč širokoj upotrebi virtualne prodaje, samo 30% prodajnih stručnjaka osjeća se sigurnim u tim područjima. Ulaganje u razvoj virtualne prodaje osigurat će timovima održati snažne odnose s klijentima u digitalnom svijetu.

Dobijte potpunu sliku

Ponovno osposobljavanje i usavršavanje ključni su za ostanak konkurentan. Ulaganjem u ciljani razvoj i izgradnjom kulture kontinuiranog učenja, prodajni timovi mogu napredovati u sve digitalnijem svijetu.

Preuzmite izvještaj 2025 Future State of Sales Skills kako bi detaljnije istražili temu budućnosti prodaje.r

Discover more related content here.