Mercuri International je ponovo na čelu učinkovitog korištenja novih tehnologija, poput integriranja virtualne isporuke u sveobuhvatan pristup kombiniranom učenju.
Uzimajući u obzir sadašnje ekonomske razloge zbog kojih prodajne organizacije žele zadržati svoje prodajne timove što više “na terenu”, nisu samo troškovi putovanja svedeni na minimum, već se treninzi mogu organizirati u manjim vremenskim segmentima od 1, 3 ili 5 sati. Tako je moguće organizirati trening u npr. 16 sati popodne nakon cijelog dana na terenu i s kupcima.
Mercuri International je već dokazao, u nekoliko međunarodnih projekata, sposobnost da prihvati napredna tehnološka rješenja i da ih uspješno integrira u inicijativu većih kompanija. Učinkovito korištenje, ne samo da će značajno smanjiti troškove – u nekim slučajevima i više od 70% – već će isto tako osigurati da su sudionici u potpunosti angažirani i da mogu odmah primijeniti nove trenirane metode. Integriranje menadžera u razvojne programe potiče učinkovit virtualni coaching za vrijeme treniranja ključnih vještina. Sudionici se ponekad neodlučno uključuju, ali već drugi susret / dan je pokazao jasnu krivulju učenja prema prihvaćanju novih metoda.
Na temelju proših uspjeha očekuje se da će se postojeći programi prenijeti dalje i da će novi programi biti razvijeni za buduće virtualne isporuke.