Buduće stanje prodaje - Prodaja se mijenja brže nego ikad
Kako se trebamo orijentirati u brzim promjenama poslovnog okruženja? Koje su tehnologije važne? U što bismo trebali dugoročno ulagati? A kako odrediti prioritete i donijeti mudre odluke? Lako se osjećati preplavljeno i paralizirano brzo rastućom količinom informacija. Pozvali smo poslovne direktore da budu dio našeg istraživanja "Buduće stanje prodaje", s ciljem provjere koji su trendovi najvažniji za njihovo buduće poslovanje. Više od 1000 voditelja odgovorilo je na našu anketu koja nam je dala vrlo zanimljive rezultate, predstavljene u ovom izvješću.

”Oni koji razumiju kako se prilagoditi tim brzim promjenama i pretvoriti te promjene u prilike bit će pobjednici budućnosti. Samo ih treba uhvatiti. ”

Nekoliko informacija iz izvještaja...
85 %...
...menadžera smatra da je orijentacija na stvaranje vrijednosti za kupce od kritične važnosti za uspjeh u budućnosti
68%...
menadžera smatra da će "remote selling" biti jedan od ključeva kompetentnosti
75 %...
...menadžera smatraju da će invoacije novih proizvoda i usluga biti od ključnog značaja za poslovni uspjeh
Buduće stanje prodaje - izvještaj
Nadamo se da će vam trendovi koje predstavljamo dati inspiraciju i smjernice u usmjeravanju vašeg poslovanja u pravom smjeru. Donošenjem mudrih odluka, trendovi mogu ubrzati organizaciju i dovesti do boljih rezultata. U isto vrijeme, zaposlenici se mogu osjećati motiviranije i ponosnije što rade za modernu, budućnosti orijentiranu tvrtku.
Error: Contact form not found.
"]