Najbolje od oba svijeta

S obzirom na to da je pandemija 2020. godine utjecala na prodajne rezultate više od 89% tvrtki, moramo ponovno razmisliti što je potrebno da bi prodajne tehnike bile učinkovite. Gdje su nekoć osobni susreti bili uobičajena pojava, posljednjih nekoliko godina pokazalo je pravi potencijal - i ograničenja - virtualne interakcije.

PREUZMITE IZVJEŠĆE

Zašto je Hibridna prodaja budućnost prodaje...

Dakle, kako uravnotežiti osobnu prodaju i online prodaju? Koje će nam vještine trebati da ostanemo istinski konkurentni u godinama koje dolaze? Kako bi to saznali, u Mercuri dokumentu "Izvješće o hibridnoj prodaji 2021.", prikupili smo uvide iz našeg nedavnog istraživanja čelnih ljudi različitih industrija.

Ukratko..

Želite li sažetak izvješća o hibridnoj prodaji na višoj razini? Naša infografika analizira ključne brojke i prikazuje trendove, potencijalni porast produktivnosti i zamke.

POGLEDAJTE INFOGRAFIKU

Što sad?

Je li hibridna prodaja 'nova normala'? Što nam nalazi izvješća govore o trendovima koji utječu na moderne prodajne tehnike? Naš blog post je 5-minutno čitanje i bavi se značajnim pitanjima.

Pročitajte post

Koje su zaključci izvješća i njihov utjecaj na vas i vašu organizaciju?

S obzirom na činjenicu da se poslovno okruženje stalno mijenja, događa se veliki pomak. Analizirajući rezultate i činjenice iz izvješća, što zapravo znači hibridna prodaja?

Prodajna produktivnost

Budućnost je hibridna. Prodajni predstavnici mogu biti 4 puta produktivniji kroz hibridnu prodaju. Prodaja se udaljava od tradicionalnih modela prodaje – nema povratka na neučinkovite načine prodaje.

Način prodaje u budućnosti

Svaki online sastanak štedi i stvara vrijeme za važne i pažljivo odabrane osobne posjete, neka se svi sastanci računaju.

Usvajanje novih vještina

Potrebne vještine prodajnog osoblja, uredskog osoblja i voditelja prodaje značajno se mijenjaju.

Unutrašnja služba prodaje

Kada se koristi pristup hibridne prodaje, manjim kupcima koji su u prošlosti bili prilično zanemareni, sada može aktivno upravljati unutrašnja služba prodaje.

KONTAKTIRAJTE NAS

Jeste li dio prodajnog tima sutrašnice?

Na temelju zaključaka našeg nedavnog istraživanja, detaljno analiziramo pojedine sadržaje, istražujući pri tome utjecaje na "sutrašnje" prodajne timove. Što točno hibridna prodaja znači za produktivnost? I što će biti potrebno da bude uspješna?

PREUZMITE IZVJEŠTAJ

Pripremite svoj prodajni tim za nove izazove ...

Gledajući buduće stanje prodaje, sigurno je da je budućnost hibridna. Vrijeme je za usavršavanje, pružajući timovima vještine i alate koji su im potrebni za učinkovitu osobnu i online interakciju s klijentima. Mercuri International vas podržava u svakom koraku u stvaranju održivih promjena unutar vašeg prodajnog tima. Razumijemo da su potrebe svakog klijenta različite - i razvijamo sadržaje i programe koji su modularni i fleksibilni, pomažući vašim timovima da postignu izvrsnost u prodaji.

Remote Selling

Nove tehnologije znatno su proširile mogućnosti interakcije s kupcima. Otkrijte kako iskoristiti prednosti prodaje na daljinu i svaki sastanak pretvoriti u uspjeh.

Učinkovito vođenje tima

Učinkovito vođenje je definitivno lakše reći nego učiniti, s mnogo elemenata koji utječu na optimalan način vođenja. Moderno radno mjesto s rastućom fleksibilnošću zahtijeva suvremenog voditelja-cu, a ponekad čak i prelazak na rad na daljinu.

TRAINING TOPICS

PREUZMITE HYBRID SELLING REPORT

Novo 'Izvješće o hibridnoj prodaji' Mercuri Internationala detaljno razmatra kako se poslovni krajolik promijenio u posljednjem, burnom razdoblju, intervjuirajući čelnike različitih industrije u vezi s njihovim nedavnim iskustvima. Ispituje prednosti i nedostatke osobne prodaje i online prodaje - i pita se "što sada?"

[contact-form-7 404 "Not Found"]