Zašto je Hibridna prodaja budućnost prodaje...
Dakle, kako uravnotežiti osobnu prodaju i online prodaju? Koje će nam vještine trebati da ostanemo istinski konkurentni u godinama koje dolaze? Kako bi to saznali, u Mercuri dokumentu "Izvješće o hibridnoj prodaji 2021.", prikupili smo uvide iz našeg nedavnog istraživanja čelnih ljudi različitih industrija.
Što sad?
Je li hibridna prodaja 'nova normala'? Što nam nalazi izvješća govore o trendovima koji utječu na moderne prodajne tehnike? Naš blog post je 5-minutno čitanje i bavi se značajnim pitanjima.
Pročitajte postKoje su zaključci izvješća i njihov utjecaj na vas i vašu organizaciju?
S obzirom na činjenicu da se poslovno okruženje stalno mijenja, događa se veliki pomak. Analizirajući rezultate i činjenice iz izvješća, što zapravo znači hibridna prodaja?
Pripremite svoj prodajni tim za nove izazove ...
Gledajući buduće stanje prodaje, sigurno je da je budućnost hibridna. Vrijeme je za usavršavanje, pružajući timovima vještine i alate koji su im potrebni za učinkovitu osobnu i online interakciju s klijentima. Mercuri International vas podržava u svakom koraku u stvaranju održivih promjena unutar vašeg prodajnog tima. Razumijemo da su potrebe svakog klijenta različite - i razvijamo sadržaje i programe koji su modularni i fleksibilni, pomažući vašim timovima da postignu izvrsnost u prodaji.