PONUDITI DO SADA NAJBOLJE KORISNIČKO ISKUSTVO
Ovaj digitalni program poboljšava sposobnost nuđenja jedinstvenog korisničkog iskustva – ključnog elementa za korisničko zadovoljstvo i lojalnost. Učeći uz pomoć CX puta učenja, polaznici otkrivaju sve elemente potrebne za podizanje razine korisničkog iskustva, od učinkovite komunikacije do upravljanja prigovorima.
PREGLED PROGRAMA PUTA UČENJA
- IZVRSNOST KORISNIČKOG ISKUSTVA
Razumijevanje što znači izvrsnost korisničkog iskustva i koji je značaj za rad s korisnicima/ kupcima.
- RAZUMIJEVANJE KOMUNIKACIJE
Istraživanje komunikacijskih situacija koje utječu na slanje i razumijevanje sadržaja komunikacije kao ključa učinkovite komunikacije.
- SNAGA STORYTELLING-a
Primjena ključnih tehnika koje komunikaciju s korisnicima stvaraju snažnijom uz korištenje „storytelling-a”.
- AKTIVNO SLUŠANJE
Otkrivanje kako korisnicima osigurati potpunu, nepodijeljenu pažnju i razviti sposobnost aktivnog slušanja.
- UČINKOVITO POSTAVLJANJE PITANJA
Razviti sposobnost postavljanja pitanja, te kako bolje razumjeti korisničke potrebe u cilju izgradnje snažnije povezanosti.
- IZVRSNOST KORISNIČKOG ISKUSTVA U OSOBNOM KONTAKTU, PUTEM TELEFONA ILI PUTEM E-MAIL KOMUNIKACIJE
Osnažiti sposobnost osobne komunikacije, telefonske ili pisane komunikacije te graditi korisničko iskustvo izvrsnosti.
- UPRAVLJANJE KORISNIČKIM PRIGOVORIMA
Tehnike za upravljanje korisničkim prigovorima i primjedbama uz pomoć tehnike od 7 koraka.
- UPRAVLJANJE ZAHTJEVNIM SITUACIJAMA
Upravljanje korisničkim primjedbama i prijenos loših vijesti na odgovarajući način.