ŠTO JE NOVO
Mercuri International izradio je izvješće koje istražuje njegov golemi potencijal – i kako izbjeći neka od etičkih i praktičnih pitanja koja se postavljaju.

UMJETNA INTELIGENCIJA ZA MARKETING
U prvom odjeljku našeg cjelovitog izvješća o umjetnoj inteligenciji istražujemo specifični potencijal alata umjetne inteligencije za marketinške stručnjake. Od izrade sadržaja preko automatizacije do analize - sve je ovdje.
Zatražite izvješće
ISKORISTITE AI ZA MARKETING
Niste sigurni odakle započeti s umjetnom inteligencijom za marketing? Imamo 10 najboljih savjeta za najbolju praksu umjetne inteligencije koji će vas voditi u pravom smjeru.
ZATRAŽITE DOKUMENT SA SAVJETIMADEMISTIFICIRANJE UMJETNE INTELIGENCIJE
Utjecaj umjetne inteligencije na B2B marketing je neosporan, predstavljajući obilje mogućnosti za rast i inovacije. Međutim, kako bi doista iskoristili golemi potencijal umjetne inteligencije, ključno je da tvrtke definiraju jasnu strategiju kako je implementirati.
Pročitajte sadržaj bloga
Mercuri International istraživanje
Mercuri International Research pomaže menadžerima i tvrtkama u postizanju održivog organskog rasta kroz opsežne istraživačke napore. S dubokim razumijevanjem poslovnog okruženja koji se stalno razvija, Mercuri International Research pruža neprocjenjive uvide i strateške smjernice kako bi osnažio organizacije u potrazi za dugoročnim uspjehom.<br />
KONTAKTIRAJTE NASMARKETING POKRETAN UMJETNOM INTELIGENCIJOM
Istražujemo različite mogućnosti koje AI alati nude marketinškim stručnjacima. Ovo sveobuhvatno izvješće pokriva širok raspon područja, uključujući stvaranje sadržaja, automatizaciju i analizu podataka, predstavljajući sveobuhvatan pregled dostupnih alata i potencijalnih prednosti.<br />
Error: Contact form not found.