Mercuri International
Naš uspjeh je neposredni rezultat zajedničkog rada pomno odabranih stručnjaka s dokazanim znanjima, vještinama i jasnim vrijednostima. Naša postignuća su povezana s postignućima naših partnera čime stvaramo dugoročno partnerstvo, kako lokalno tako i globalno .
Vlastitim razvojem Mercuri International grupacija je postala jedna od vodećih konzultantskih firmi u području savjetovanja za poboljšanje rezultata.
TEMELJNE VRIJEDNOSTI
Kao međunarodno poduzeće s različitim kulturama i partnerima, Mercuri International vjeruje u skupnu kulturološku platformu kao podlogu za naše aktivnosti i rad s partnerima. Naše vrijednosti su:
- Result oriented – usmjerenost na rezultat
- Excellence in sales – odličnost u prodaji
- Ability to change – sposobnost mijenjanja
- Collaboration – suradnja
- Honesty and integrity – poštenost i integritet
U Mecuri Internationalu slijedimo REACH model kako unutar naše organizacije, tako i u radu s našim partnerima.
Naša povijest
Kada je švedski industrijalac Kurt Abrahamson 1960-te osnovao Mercuri International, bio je motiviran jakom željom da pomogne kompanijama u ostvarenju njihovih prodajnih strategija. Njegov partner je u tom trenutku bio Heinz Goldman sa Goldman Instituta u Njemačkoj.
Usmjerenost na rezultate klijenata je pretvorilo ovu, u početku skandinavsku kompaniju za treninge prodavača, u globalnog igrača kakav je Mercuri International danas.
Svoj uspjeh Mercuri duguje pažljivom izboru konzultanata, vrednostima i misiji.
Naši rezultati su rezultati naših klijenata i to nas čini vodećom kompanijom u branši.
Mercuri International je od 1997 u vlasništvu švedske investicijske kompanije Bure. Kroz organski rast i akvizicije je Mercuri Internatinal je postao jedna od vodećih svjetska kompanija za prodajno savjetovanje i unaprjeđenje poslovanja.