Budućnost prodajnih vještina
Prodajni timovi spremni za budućnost: ključ izgradnje
sposobnosti i samopouzdanja
Prilagodba poslovnom okruženju koje se svakodnevno mijenja
Poslovanje se razvija brže nego ikada. Izražena konkurencija, promjenjivo ponašanje kupaca, ubrzane inovacije, automatizacija, nova tehnološka rješenja i promjene vrijednosti među ključnim su snagama koje pokreću ovu transformaciju. Iz perspektive radne snage, to znači da se tvrtke moraju prilagoditi ovim promjenama. Ponovno osposobljavanje i usavršavanje bit će ključni za uspjeh u nadolazećim godinama.
Uvidi i trendovi 591 globalnog prodajnog profesionalca dodatno naglašavaju važnost pripreme i predviđanja dinamičnog okruženja. Upoznajte se s njihovim razmišljanjem uz pomoć najnovijeg izvješća 2025. Budućnost prodajnih prodajnih vještina.
Budućnost prodajnih vještina
Čekaju vas uvidi u ključne vještine prodajnih timova koje je potrebno razviti kako bi ostali konkurentni na tržištu koje se brzo mijenja.
Par zanimljivosti iz izvještaja…
591
prodajni profesionalac sudjelovao je u ovoj analizi
samo 12%
prodajnog osoblja je pohađalo 10 i više dana razvojnih radionica/ treninga
1.mjesto
za uvid u klijente i analitičko razmišljanje između glavnih vještina za uspjeh sada i u budućnosti
Tema koja nije u potpunosti nova
Ovo je drugo izdanje izvješća o budućem stanju prodajnih vještina. Ako želite pogledati prethodno i osvježiti pamćenje, kliknite ispod za pristup prethodnom izdanju izvješća.